matildaarneeriksson

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Matilda - 17 februari 2010 20:27

Jag måste bara säga att jag ogillar ordet trevnad! Det är så otroligt fult...

Av Matilda - 17 februari 2010 17:00

Fail alltså xD


 Jag har precis fått en ny header och ett nytt tema (TACK ÄLSKADE SYSTER!), och helt plötsligt läser jag att alla gillar min gamla jättemycket xD Aja, jag älskar den nya (eftersom att grön är min älsklingsfärg!), och det räknas väl iaf lite? Säg vad ni tycker med en kommentar!


 Idag har varit en rörig dag, men ganska bra ändå. En vanlig onsdag, helt enkelt. Hade dock matteprov igen.

MEN!

Jag fick reda på att vi inte har nåt kulturprojekt imorgon (cuts herself 'til she dies)!!!!! Hur kan gud vara så ond!? Gah! Men vi får dubbelt nästa vecka i stället, vilket gör att det inte är lika mycket "cut cut" xD


Jag är hungrig. Bara så ni vet det.


Och bara så ni vet (igen) så hade jag läsar-rekord för de senaste månaderna igår!  Tack alla som har läst! :)


Sen så har jag valt en av låtarna till mitt intagningsprov till gymnasiet också *yay*

The man who can't be moved - The Script , bara för att det i alla fall visar lite register, och för att det är en otroligt bra låt!

 Den andra låten blir en egen, men jag vet inte vilken än, kommer nog att skriva vilken här, och kanske också texten om någon är intresserad...


 Nähäni, nu ska jag göra någonting meningsfullt med mitt liv...


BAJBAJ!

Ovido - Quiz & Flashcards