matildaarneeriksson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Matilda - 13 augusti 2010 23:17

Såg att syrran börjat blogga igen, och kom på att JAG OCKSÅ HAR EN BLOGG?!


ÅÅÅH, det har hänt en del sen sist... Men vi kan säga att det varit mycket ångest och mycket sorg, men viktigast av allt mycket lycka. Har gått ut 9:an, fått glädjebeskedet att jag kom in på den skolan jag ville, umgåtts, inte umgåtts, firat och... ja, vad är motsatsen till det? Det är iaf typ 1% av det som hänt.


Och vad kommer att hända med bloggen nu när jag börjar skolan och kommer att ha myckt att göra?

 -Det vet ingen!

Men jag ska försöka att blogga så mycket jag kan, men det får inte bli nåt tvång för mig, orkar inte med det.


 Och nu ska jag göra nåt åt mitt tökiga rum, får besök imorgon,


HÄJDÅ

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards