matildaarneeriksson

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Matilda - 16 februari 2010 22:24

Nu har jag uppdaterat Matilda's design och header åt henne.

Hon har inte sett dem än, men jag hoppas hon blir nöjd.

Vill ni att jag ska göra en header/design åt er?

Kontakta mig via min blogg: http://mieberhardt.bloggplatsen.se/

Tjenis

Av Matilda - 16 februari 2010 13:48

 Kom nyss hem från stan, yay!

Idag fick vi en engelsk rundtur i Livrustkammaren i slottet. Den var typ bra, men hon som hade runturen hade den sämsta engeskan jag hört på länge!

"Bäkås(Because) they hörted dö king...-"

Helt otroligt!

 Det gick inga tunnelbanetåg dit vi skulle, så vi fick GÅ! Och hur gick det?

 Matilda: dålig kondition+ problem med hjärtat+ nyopererad+ stress= INTE BRA!

Mitt hjärta slutade slå 5 gånger och jag hade jättesvårt att andas. Yay.


Sedan fick vi ha lunch i 50 min, vilket blev stressigt, för det tog nästan 15 min till Max (där vi skulle äta), och samma tillbaka, vilket gav oss ca 20 min att äta. Sedan var det ganska lång kö, så vi hade ca 10 minuter på oss att äta.


Men det var faktiskt kul! Och på vägen hem åt jag och Pauo varsin semla (mums!).


Nu sitter jag och fryser och ska snart sova, MEN! Jag har skaffat bloglovin, så jag skulle vilja att alla som har blogg kommenterar detta inläggetså att jag kan bevaka! :)


Puss och kram!

Ovido - Quiz & Flashcards