matildaarneeriksson

Direktlänk till inlägg 6 mars 2010

Rubrik saknas

Av Matilda - 6 mars 2010 12:00

Applåder till mig, någon?


 Jo, jag har gjort det, igen!

"Vad då?" tänker ni kanske då. DET, min vän, ska jag säga dig nu!

 En viss Mr.Eidsmo skrev till mig på msn att han ville prata med mig medans han rökte=jag ringer upp direkt, ett röksnack är ju inte så långt! Problemet var att klockan var runt 03.00 när jag ringde.

"Jag ska bara prata en snabbis!" tänkte jag. Men vilken dåre jag är! Klockan 05.00 säger Joel:

"Du, jag kom på en sak..."

"Vad kom du på?" undrar jag då, helt involverad i det vi pratar om.

"Det är lite sent...". Jag kollar klockan:

"FAN! Vi måste lägga på, vi får höras!" o.s.v


 Vid 10.00 vaknade jag alltså imorse. Inte kul! Men jag är oväntat pigg, faktiskt. 5 timmars sömn brukar göra att jag funderar på att hoppa av taket, men nu tror jag faktiskt att balkongen är nog bra för mig ( i och för sig så är det väl kanske en skillnad på... 2,5 meter..?).

 Nej, men jag är medveten om att jag kommer att stupa i säng när jag kommer hem från centrum sen. Ska dit med mamma (spontan shoppa, ey?) och vi ska köpa någonting jag faktiskt har längtat efter i åtskilliga år: en eltandborste! Äntligen! Sedan blir det säkert också något annat, nåt klädesplagg eller dylikt.


_____


Som bekant för vissa så kollar jag inte på melodifestivalen(pågrund av dendär j*vla operatanten förra året). Men! Som vissa andra (ett väldigt glest antal) så väl vet så har jag en hemlig förälskelse på(säger man på? I? Under?) Darin! Jag har älskat hans röst sen han steg in första gången i Idol 2004, och jag skäms faktiskt inte för att jag gillar honom, även om man får sjukt många kommentarer om hur gay, dålig, töntig o.s.v han är! Jag gillar honom, och det räcker för mig! Och nu har ju han kommit ut med en ny låt i Melodifestivalen, och den kunde inte, hur hårt jag än försökte, undgå mig! Och gissa vad?

JAG ÄLSKAR DEN! Precis som alla hans andra låtar!

Men den värmer inte mina känslor inför Melodifestivalen *kollar bittert på tv:n*. Det enda som har förändrats är att jag ska se finalen i globen och rösta som en mångmiljonär på min älskades låt! Btw, jag har faktiskt träffat honom på en flygplats i Karlskrona; han blev jättesnopen! xD


_____


 Igår köpte jag ett par nya jeans! :D Ljusa stretch-jeans, hur snygga och sköna som helst! :)


Och NU ska jag försöka få tag i min storasyster och berätta om förändringarna som rör begravningen nästa vecka,


Tjingeling,

Matilda.

 
 
Ingen bild

Pösmus

6 mars 2010 14:41

DARIN :D:D

 
Ingen bild

A

7 mars 2010 16:34

Kan du berätta vad som hände Andreas? Jag är en av hans gamla kompisar, men kommer inte i kontakt med någon som kan berätta vad som hände.. Skulle bli glad för svar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 13 augusti 2010 23:17

Såg att syrran börjat blogga igen, och kom på att JAG OCKSÅ HAR EN BLOGG?!   ÅÅÅH, det har hänt en del sen sist... Men vi kan säga att det varit mycket ångest och mycket sorg, men viktigast av allt mycket lycka. Har gått ut 9:an, fått glädjebeske...

Av Matilda - 29 juni 2010 04:10

Detta är ett av mina depp-inlägg, som handlar om hur besviken jag är på mina vänner. Du behöver inte läsa det, det är bara onödigt... ______________________   Seriöst, att logga in på facebook är alltid som ett färskt slag i ansiktet. Att se bi...

Av Matilda - 7 maj 2010 22:22

Hello Internet!   Jag har varit borta ett tag, varit på skolavslutning och träffat min älskade Emma. Nu ska jag göra mig i ordning, för om några timmar ska jag till Idol,   HEJHEJ! ...

Av Matilda - 29 april 2010 21:38


Yo!    Vad har hänt idag då?  -Inte mycket!    Jag har tränat + sprungit 4,5 km (bedrift för att vara jag!), gjort ett pricktest, som visade att jag inte är allergisk mot någonting av de sakerna som de testade mig för, haft kulturprojekt oc...

Av Matilda - 28 april 2010 20:36


JAG HAR FÅTT EN LILLASYSTER!!!!   Den 27/4-10 klockan 23.56 föddes hon (hon har inget namn ännu). Hon väger 3250g och är 51 cm lång, och det sötste jag sett i hela mitt liv! Ett underverk! Jag går nästan under bara jag tänker på att jag inte får ...

Ovido - Quiz & Flashcards