matildaarneeriksson

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Matilda - 14 februari 2010 21:13

Hej bloggen!


 Igår var jättenice! Vi såg Valentine's day och sedan (efter många om och men) så kom vi oss hem. Väl hemma satt vi och pratade och mös, och sedan såg vi film. Jag är glad att jag har dig, Alice Paues, du är verkligen underbar!

 Idag är det alla hjärtans dag! Efter ändrade planer så åkte Alice hem tidigt i morse och vi shoppade inte idag (fast jag köpte en klänning och ett par skor igår), och jag var ensam idag. Sedan kom mamma, Rille och MajsaMu hem, och vi gjorde oss i ordning och gick sedan ut och åt! Det var supergott; jag åt toast skagen, plankstek och vitchokladspannakotta! M.U.M.S. Och Maja flörtade heljvilt med servitören! :P


 Nu ska jag gå och sova och ladda inför matteprovet imorgon!


Trevlig alla hjärtans dag på er allihopa,

Puss och kram,

<3

Ovido - Quiz & Flashcards