matildaarneeriksson

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Matilda - 26 mars 2010 23:43

HAHAHAHAHA! Jag känner mig så billig! Och jag ska berätta varför:

 Idag är det en månad sedan Andreas dog. "Varför skrattar du då?" tänker du kanske då. Det gör jag inte. Inte åt det. Men förutom att tända ett extra ljus för honom så jag skrev en halvtaskiglåt som jag snabbt spelade in och la ut på youtube. Och jag har lagt ut länken på flera(2) ställen= BILLIGT! Därför tänker jag inte lägga ut den här!


 Det har inte hänt så mycket... Jag har varit sjuk, shoppat och... ja, levt. Så har det varit! Prov, musik och spel. Så tråkigt är det!


 Just det! På torsdag åker jag mot kallare breddgrader! Jag ska till pappa över påsken= KUL! Ska träffa Onusa och magen och Onusas mamma! och pappa, Mi, Dennis och Lotta och alla andra, förståss, men ja, Onusa och bebismagen är det jag ser mest fram emot (storasyster kommer 2:a :P )


Neheni, nu ska jag göra någontin annat tror jag, skriver imorgon när vi har kommit till stugan^^

Socker och kärlek,

Matilda.

Ovido - Quiz & Flashcards