matildaarneeriksson

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Matilda - 21 mars 2010 18:28

Hej världen!


Nu har jag(eller ja, mamma) hittat ett ställe som tatuerar under 18, genom en kontakt! Så vi ska åka dit någon dag i veckan och förhoppningsvis boka en tid den 20/4 (hoppashoppas!)

 Jag har bestämt mig för ett motiv som jag aldrig kommer att ångra:

 

 

  

 

Det betyder musik på traditionell kinesiska. Musik är någonting som jag alltid har och alltid kommer att älska. Det är en stor influens i mitt liv, och jag kommer att jobba med det i framtiden!

 

idag har jag pluggat som en gnu! gah, har suttit här i timmar, inte konstigt att jag har ont i ryggen!

 

NEJ! DET KAN INTE VARA SANT! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!

Jag kom precis på, för några sekunder sen att jag har ett till förkunskapsprov IMORGON! GAH! Och jag ha inte övat överhuvudtaget! GAH! Nej!

Här kan jag inte sitta!


Socker och kärlek,

Matilda.


Av Matilda - 21 mars 2010 00:25

FÖRLÅT!

Förlåt för att jag inte har skrivit! Men det har varit mycket nu, och jag har faktiskt inte haft någon lust att skriva här! Men nu kände jag att jag måste skriva, eftersom att jag har några trogna besökare om dagen!

Vad har hänt sedan sist?

 -En massor!

Här kommer en lista:

*Åkt till Jämtland på begravning, samt sjungit Hear you me - Jimmy Eat World.

*Haft mitt förkunskapsprov till Estet-Musik på Tibble.

*Haft Nationellt prov i Engelska.

*Skrattat.

*Gråtit.

*Skrivit tonvis med musik.

*Sedan Begravningen förra fredagen har jag också sovit ca 16 timmar.

*Haft kul.

*Haft tråkigt.

*Haft gäster.
*Umgåtts med HELA min älskade familj i Jämtland

*Och en massa saker som jag inte kommer ihåg.


Det bästa och sämsta har i alla fall varit Jämtland. Även om omständigheterna var horibla så gjorde det att allt var mycket känslosamt och värdefullt. Man kände verkligen hur mycket alla betyder för en. Alla mostrar och kusiner var där med sina respektive samt mormor och en massa andra! Och jag älskar er verkligen! <3


 Idag hade vi inte bara trevliga gäster (Famljen Robbe Eriksson), jag har också köpt New Moon PÅ DVD!!! WAAA! Underbart *-*

Och idag (eller ja, egentligen igår, given it's past 12 PM) Så var det exakt en månad kvar tills jag fyller år = TATUERING!!!! :D


Nää, nu ska jag faktiskt inte skriva mer!

Kommentera!

Kärlek och socker,

Matilda

Ovido - Quiz & Flashcards