matildaarneeriksson

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Matilda - 15 april 2010 19:12

God dag!


Eller ja, god och god, men ja, dag i alla fall!

Vi hade plojfoto idag! Min klass koncept gick ut på att vi alla skulle vara bakis! Alla utom JAG! För jag hade, enligt "historian", inte druckit dagen innan, för jag var fröken duktig, och tyckte att mina kamrater var otroligt knasiga som höll på med sådant! LOL! :D

 Så så blev det! Alla såg ut som trash, och jag hade finkläder (ännu en gång, låt mig utbrista: LOL!). Men det blev nog bra!


Imorgon har jag nationellt prov i matte (inte lika lol), och när det är över så ska vi bowla! Kul kul kul! Och efter SO:n ska jag och mamma dra en vändra till centrum och ta en sushi, och kanske köpa kläder för att fira både att jag (förhoppningsvis) klarar matteprovet OCH för att jag fyller år snart! Bara 5 dagar kvar!


Igår var jag och mor på Ica i Arninge, och vi smet in på H&M en snabbis och kollade, och guess what?! REA!!!!! Så vi köpte lite diadem och hårband och så lite kläder o.s.v Det landade på 566:-, inte så galet dyrt, faktiskt! Och för varje 400:- man handlar så får man 100:- i presentkort, så det var ju nice!


Nähäni, nu ska jag plugga lite,


HEJSAN SVEJSAN,

Kärlek och socker,

Matilda.


(Och NEj, jag har inte kollat igenom stavningen, DEAL WITH IT! :P )

Ovido - Quiz & Flashcards