matildaarneeriksson

Direktlänk till inlägg 5 januari 2010

Bildfrossa

Av Matilda - 5 januari 2010 16:07

Tja!!


 Jag kom hem från centrum för någon halvtimma sen eller någonting sådant! Jag var bara där i kanske 40 minuter, för banken hade stängt, så jag och mamma kunde inte göra det vi skulle...

 Men jag hann med saker ändå! Jag köpte världens bästa mascara:

    

-Extra Volume Collagene från Loréal Paris, 165:- på Åhléns-


och ett par jättesköna jeans:


  

- Lean Denim från Lindex, 299:-, jättebilligt!-


 Just nu sitter jag barnvakt, Maja sitter och kollar på tv och jag sitter här och dricker te i den nya muggen som jag fick av mamma och njuter av doften från ljuset som jag fick av min kära Anna-Karin Hendel:

    

Ljuset luktar fresh cotton, och det är så otroligt ljuvligt! Och koppen mamma köpt är en gammal, Engelsk kopp men ett otroligt vackert, mörkbrunt blommigt mönster; TACK! Dem vet precis vad jag älskar!

Jag har också fått en bild på min blåsapa som jag fick av Sussi:

  

Visst är den söt? :D Bilden är lite dålig, men aja! Tack tusen gången om, Sussi! :D


Nu har jag bara en enda bild kvar att lägga upp:

  

JAG ÄLSKAR TÄBY! Åh, det är så otroligt vackert! Det framgår inte riktigt i denna bilden, den är lite dålig, men GUD så vackert vi har det!!


 Ikväll får vi besök av min bonusfarmor Anita, och vi ska äta och dricka jättegott och ha det trevligt! Det kanske kommer bilder sen...

 Jag har bestämt att jag ska börja ta bilder på saker oftare, och ladda upp! För jag själv tycker att det är jättekul att se andras bilder, så varför inte?


 Inatt satt ag uppe till 5 (igen) och skrev 3 långa kapitel på min bok. Kändes jättekul när jag var färdig med dem, men jag hade helst suttit kvar i några timmar till...


 Och snart är det skola igen!! Gud, vad tiden går fort när man har kul! För jag har verkligen haft kul under lovet, och jag har tagit det lugnt. Jättemysigt! Jag har dock kvar min största prövning på detta lov:

Packa upp alla saker ur mina väskor.

 Det är egentligen ingen stor sak, eller så, men jag tycker bara att det är så otroligt tråkigt. Ibland kan det gå flera veckor innan jag får tummen ur arslet och gör det. Och jag måste göra det innan fredag, för då får vi främmande från Karlskrona som ska sova här! Panik!


 Gud, jag spelade nyss Wonderwall - Oasis, och jag insåg hur underbar den låten är *-*. Ville bara säga det!


 Näää, nu måste jag börja städa lite här inne...


Skriven sen, hejhej!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 13 augusti 2010 23:17

Såg att syrran börjat blogga igen, och kom på att JAG OCKSÅ HAR EN BLOGG?!   ÅÅÅH, det har hänt en del sen sist... Men vi kan säga att det varit mycket ångest och mycket sorg, men viktigast av allt mycket lycka. Har gått ut 9:an, fått glädjebeske...

Av Matilda - 29 juni 2010 04:10

Detta är ett av mina depp-inlägg, som handlar om hur besviken jag är på mina vänner. Du behöver inte läsa det, det är bara onödigt... ______________________   Seriöst, att logga in på facebook är alltid som ett färskt slag i ansiktet. Att se bi...

Av Matilda - 7 maj 2010 22:22

Hello Internet!   Jag har varit borta ett tag, varit på skolavslutning och träffat min älskade Emma. Nu ska jag göra mig i ordning, för om några timmar ska jag till Idol,   HEJHEJ! ...

Av Matilda - 29 april 2010 21:38


Yo!    Vad har hänt idag då?  -Inte mycket!    Jag har tränat + sprungit 4,5 km (bedrift för att vara jag!), gjort ett pricktest, som visade att jag inte är allergisk mot någonting av de sakerna som de testade mig för, haft kulturprojekt oc...

Av Matilda - 28 april 2010 20:36


JAG HAR FÅTT EN LILLASYSTER!!!!   Den 27/4-10 klockan 23.56 föddes hon (hon har inget namn ännu). Hon väger 3250g och är 51 cm lång, och det sötste jag sett i hela mitt liv! Ett underverk! Jag går nästan under bara jag tänker på att jag inte får ...

Ovido - Quiz & Flashcards