matildaarneeriksson

Direktlänk till inlägg 3 januari 2010

UPPDATE!

Av Matilda - 3 januari 2010 20:09

Hej bloggen!


 Har inte skrivit sen förra året! Så här kommer en snabb uppdate för de senaste dagarna:


 Nyårsafton var jättekul, fast lite trång, för vi var så många! Vi åt god mat, spelade spel på Dennis x-box och poker fram till klockan 4. En bra start på det nya året.

 Dagen efter vaknade jag vid 12, tog hand om de resterande resterna från nyårsafton (kul start på året), och sedan väckte jag Mi och Dennis, och vi gick till Coop Forum. Senare på kvällen, vid typ 2-3, så bestämde vi oss för att inte gå och lägga oss, för då skulle inte Dennis kunna komma upp dagen efter, så vi fortsatte att spela poker, Yatzy och Finns i sjön (eller som jag och Mi kallar det: Lysmasken sjöng).

 På morgonen, vid typ 6, så satte vi på en skräckis, Mirrors, som vi såg fram tills klockan 8. Sedan gjorde vi oss i ordning, och kollade på gamla Idol-avsnitt under tiden. Sedan fick vi åka med Jonathan till faster Eva och farbror Sven-Erik, där jag, Mi, Dennis, pappa, farmor, Gösta, faster, farbror, Josefin, Jocke och Jonathan firade Jonathans son Max 1årsdag. Efter fika, mat och sedan efterrätt såg vi hockey (Skellefteå var en besvikelse, det gjorde ont i mitt hjärta), och sedan körde pappa hemåt med farmor och Gösta i baksätet. Hela resan hem var en kamp mot sömnen, och när jag kom hem vid 7 så ramlade jag upp för trappan, och sedan kommer jag inte ihåg mer. Sedan vaknade jag klockan 4 inatt, och var vaken i 15 minuter för att äta nattamat.

 Idag vaknade jag klockan 1, och då åkte jag och pappa till farmor, där min faster Maj-Britt och hennes man B-G var, med 2 av mina kusiner, Amanda och Joar. Vi åt mat och tårta, och nu är jag hemma igen!


 Det kändes som en otroligt kort uppdate för så många dagar, men jag skrev en längre hemma hos farmor, men när jag skulle lägga ut den, så dog datorn= FAN!  Så jag blev lite sur... Men ja ja!


 Imorgon åker jag hem till mamma! Det är både bra och dåligt... Jag vill ha min säng, fast jag vill stanna kvar här! Super jobbigt.


 Och nu ska jag se film med pappa,


Hejhej^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 13 augusti 2010 23:17

Såg att syrran börjat blogga igen, och kom på att JAG OCKSÅ HAR EN BLOGG?!   ÅÅÅH, det har hänt en del sen sist... Men vi kan säga att det varit mycket ångest och mycket sorg, men viktigast av allt mycket lycka. Har gått ut 9:an, fått glädjebeske...

Av Matilda - 29 juni 2010 04:10

Detta är ett av mina depp-inlägg, som handlar om hur besviken jag är på mina vänner. Du behöver inte läsa det, det är bara onödigt... ______________________   Seriöst, att logga in på facebook är alltid som ett färskt slag i ansiktet. Att se bi...

Av Matilda - 7 maj 2010 22:22

Hello Internet!   Jag har varit borta ett tag, varit på skolavslutning och träffat min älskade Emma. Nu ska jag göra mig i ordning, för om några timmar ska jag till Idol,   HEJHEJ! ...

Av Matilda - 29 april 2010 21:38


Yo!    Vad har hänt idag då?  -Inte mycket!    Jag har tränat + sprungit 4,5 km (bedrift för att vara jag!), gjort ett pricktest, som visade att jag inte är allergisk mot någonting av de sakerna som de testade mig för, haft kulturprojekt oc...

Av Matilda - 28 april 2010 20:36


JAG HAR FÅTT EN LILLASYSTER!!!!   Den 27/4-10 klockan 23.56 föddes hon (hon har inget namn ännu). Hon väger 3250g och är 51 cm lång, och det sötste jag sett i hela mitt liv! Ett underverk! Jag går nästan under bara jag tänker på att jag inte får ...

Ovido - Quiz & Flashcards