matildaarneeriksson

Direktlänk till inlägg 15 december 2009

Brutalt mördad mitt i julpysslet!

Av Matilda - 15 december 2009 23:17

Nu är klockan sent, och jag ska strax sova, men jag tänkte skriva ett snabbt inlägg, eftersom att jag inte skrivit idag...


Yay of the day:

- Det var übermycket snö ute idag när jag vaknade! Och det fylldes på hela dagen! :D

- Har julklappar till nästan alla.

- Har druckit en massa glögg.

- Julmysigt med mamma hela dagen.

- Ätit god middag (mamma är bäst på att laga mat!).

- Har julshoppat!


Not so yay:

- Hade feber och jätteont i halsen.

- Vaknade av världens hemskaste dröm.

- Har fortfarande inte satt ihop mina skivor.

- Missade matteprovet.

- Gjort illa mig i fingret.


 Nu har jag bara Pontus, pappa och Onusa att köpa julklappar/presenter till! Har till alla som ska vara i Broträsk, dock små presenter, kände att alla måste få någonting!!

 Har varit hemma och sjuk idag, dårå! Känns inte riktigt bra att missa sista dagarna i skolan.. :(

 Och inatt drömde jag att Rille kom hem, jätte random, och skrek "Jag hatar dig, du har aldrig varit min dotter, jag ska fan döda dig!", och jagade mig med pistol och kniv, och jag trodde att han ljög, så när mamma kom hem någon minut senare, så frågade jag henne om han bara skojade, och då skrek hon liknande saker, sedan jagade de mig ner till Rönningesjön, där Rille högg i mig med kniven mer än 1000 ggr, sedan spottade han på mig, skrattade och gick lugnt därifrån. Där låg jag i snön, kall och smärtan var obeskrivlig, och väntade på att döden skulle innefatta sig. Sedan insåg jag att smärtan jag kände var smärtan av att veta att mina föräldrar hatat mig så mycket att de velat att jag skulle försvinna, och själva dödat mig, inte smärtan från den grova kniven. Jag låg där, och kände hur livet sögs ut ur min kropp, fast smärtan växte större. Tillslut vaknade jag med ett ryck utav att jag grät.

 Usch, det var den värsta drömmen jag drömt i hela mitt liv, och jag grät i en hel timma innan jag kunde lugna ner mig! Och idag när Rille kom hem kunde jag knappt titta på honom...

 Men han kom med Alice julklapp, och min också, så det gjorde allt bättre!


Imorse (typ 2 xD ) gick jag och mamma till Täby C för att fixa lite julklappar o.s.v., och sedan, när vi kom hem så pysslade vi! Vi har pysslat från klockan 4 till klockan 12, vilket innebär att vi pysslat i 8 timmar! Så nu är man lite slut!


 Som det känns nu blir det ingen skola imorgon, och nu ska jag sova,


Hejhej! :)

 
 
Ingen bild

sussi

17 december 2009 00:16

Hej Jag sa ju att du inte skulle köpa julklappar till oss...
Ses på julafton;)
Är det helt ok ..för Fredrik att du är till oss??
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 13 augusti 2010 23:17

Såg att syrran börjat blogga igen, och kom på att JAG OCKSÅ HAR EN BLOGG?!   ÅÅÅH, det har hänt en del sen sist... Men vi kan säga att det varit mycket ångest och mycket sorg, men viktigast av allt mycket lycka. Har gått ut 9:an, fått glädjebeske...

Av Matilda - 29 juni 2010 04:10

Detta är ett av mina depp-inlägg, som handlar om hur besviken jag är på mina vänner. Du behöver inte läsa det, det är bara onödigt... ______________________   Seriöst, att logga in på facebook är alltid som ett färskt slag i ansiktet. Att se bi...

Av Matilda - 7 maj 2010 22:22

Hello Internet!   Jag har varit borta ett tag, varit på skolavslutning och träffat min älskade Emma. Nu ska jag göra mig i ordning, för om några timmar ska jag till Idol,   HEJHEJ! ...

Av Matilda - 29 april 2010 21:38


Yo!    Vad har hänt idag då?  -Inte mycket!    Jag har tränat + sprungit 4,5 km (bedrift för att vara jag!), gjort ett pricktest, som visade att jag inte är allergisk mot någonting av de sakerna som de testade mig för, haft kulturprojekt oc...

Av Matilda - 28 april 2010 20:36


JAG HAR FÅTT EN LILLASYSTER!!!!   Den 27/4-10 klockan 23.56 föddes hon (hon har inget namn ännu). Hon väger 3250g och är 51 cm lång, och det sötste jag sett i hela mitt liv! Ett underverk! Jag går nästan under bara jag tänker på att jag inte får ...

Ovido - Quiz & Flashcards